SKODA Financial Services

Meld je klacht

Als organisatie doen wij hard ons best onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt met betrekking tot onze dienstverlening. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? We komen er graag samen met je uit! Meld je klacht via het onderstaand formulier. 

Wanneer het digitale contactformulier is verstuurd, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van je klacht per mail. Je klacht zal zo snel mogelijk worden behandeld en beantwoord.

Geschillencommissie Private Lease

Heb je een private leasecontract bij ons afgesloten en hebben wij een geschil niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease.

De contactgegevens zijn:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Of kijk op www.degeschillencommissie.nl. Download hier het Reglement Geschillencommissie Private Lease Bedrijven.

BKR-registratie

Heb je een klacht over je registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Je kunt je klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de website van het Kifid lees je precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.

Contact opnemen met ŠKODA Financial Services

Een klacht melden

Gegevenswijziging doorgeven

Meld uw suggestie / compliment